Konfirmation i Gug Kirke 2024
Praktisk information

Fotografering: På konfirmationsdagen samles konfirmanderne i sognesalen en halv time inden konfirmationen, hvor de får taget fælles billede. Herefter gør vi os klar til at gå ind. I har mulighed for at købe billedet. Kuverten til fotografen udfyldes med navn og adresse og afleveres på konfirmationsdagen med betaling i til fotografen. Husk at skrive dato og tidspunkt og klasse for konfirmation på. Konfirmander fra Gug Skole skal skrive tidligere 6. klasse på.  Kuverten udleveres til konfirmanderne i forbindelse med en af de sidste undervisningsgange.

Varighed: Selve konfirmationen varer ca. 50 min., hvorefter der vil være tid til at ønske hinanden tillykke og vinke farvel på pladsen foran kirken.

Telegrammer: I våbenhuset er der en pose med konfirmandens navn til telegrammer (Husk at tage posen med hjem).

Gæster: Vi laver en oversigt over, hvor konfirmanderne skal sidde. Oversigten hænges op i kirken, så jeres gæster kan orientere sig. Hver konfirmand er velkommen til at have ca. 20 gæster med. Hver konfirmand får tildelt en bænk. De øvrige gæster må sætte sig andre steder i kirken.

Parkering: Der må gerne parkeres på græsset foran kirken.

Vi glæder os meget til at fejre konfirmanderne!

Venlig hilsen

Lise, Aksel, Line og Mette